Sequin in a Blue Room
Sequin in a Blue Room är den erotiska berättelsen om den Sequin, som utforskar sin växande sexualitet genom en besatthet av anonyma sexuella möten utan förpliktelser. Tills han hittar The Blue Room - ett strikt anonymt, obegränsat sexparty - där en helt ny, lockande värld utvecklas inför honom. Där träffar Sequin en fängslande främling, men de tappar plötsligt kontakten. Fullständigt fixerad på den här mannen ger sig Sequin ut på ett spännande och farligt äventyr för att spåra upp honom.