Shadowed desire
Daniel fick reda på att hans hembiträde Evelyn var gravid med honom två dagar före hans bröllop. Allt Evelyn ville var att hämnas på Daniels familj för att de försökt ersätta hennes sjuka mor. Just när Daniels fästmö försonades med Evelyn kom barnets riktiga far för att hämta sitt barn.