The Shallows
I den spänningsfyllda thrillern THE SHALLOWS surfar Nancy (Blake Lively) ensam på en öde strand då hon attackeras av en vithaj. Hon lyckas ta sig upp på en klippa, knappt 300 meter från land. Men för att kunna ta sig till säkerhet måste hon sätta sitt mod och viljestyrka på prov. THE SHALLOWS är "Hajen" för en helt ny generation.