Shanghai Nights Documentary
Häng med de holländska producenterna Jim Taihuttu och Nils Rondhuis, mer kända som DJ-duon Yellow Claw, på en virvlande tur genom Shanghai. Tillsammans med artister från skivbolaget Barong Family tar de pulsen på neon-metropolen, tankar inspiration till två nya album och fixar en fest man sent ska glömma.