Shibari
Shibari är erotisk konst, som innebär att hålla tillbaka någon genom att använda tunna rep. Claire, en modell i Japan, beskriver Shibari så här för Chloé, en journalist som har kommit till Tokyo för att skriva om det. De två kvinnorna kommer snart att bli attraherade av varandra.