Sida vid sida - skojar du?!
Kan man skoja om allting? Till och med om den politiska situationen i Israel och Palestina? Noam Shuster Eliassi gör standup-komedi och satir om de allra svåraste frågorna. Men när regionen drabbas av ofattbart våld utmanas publikens humor och skrattet tycks fastna i halsen. Amerikansk-fransk dokumentär av Amber Fares från 2025.