Silent Hill: Revelation
Under många år har Heather Mason och hennes far Harry varit på flykt, ett steg före farliga krafter som hon inte förstår. Nu, kvällen innan hon ska fylla 18 medan hon plågas av hemska mardrömmar och hennes fars försvinnande, upptäcker Heather att hon inte är den hon tror att hon är. Denna uppenbarelse leder henne djupt in i en demonisk värld som hotar att fängsla henne i Silent Hill för evigt. Silent Hill: Uppenbarelsen är baserad på Konamis hyllade överlevnadsskräck videospel franchise.