Simple as Water
En lågmäld begrundan om kärlek, fördrivning och rämnande familjerelationer. Från Turkiet till Grekland, till Tyskland, till USA - nära släktingars band överskrider gränser för syriska familjer som påverkats av det eviga kriget.