Skära
Efter en otrohet sparkar Vanesa ut Joaco, men manuset de skriver tillsammans fångar dem i en giftig och beroende dynamik. För att läka kanaliserar hon sin smärta genom att skapa en kortfilm. Denna konstnärliga process låter dig övervinna ilska, acceptera slutlig separation och uppnå djup personlig uppenbarelse.