Skurkar och banditer
Tony Roma är alla tiders halaste gigolo specialiserad på att knycka förmögna hemmafruars diamanter. Till slut kopplas den hemliga polisen Parker in för att ta fast den lille skojaren. Han tvingas nu skydda Tony sedan denne blivit vittne till ett maffiamord. Självklart haglar råsoparna och smockorna när Parker tar sig an maffiagänget och kastar skurkarna rakt igenom dörrar och väggar.