Slow Dance
Surfaren Dane Reynolds sätter ett skarpt fokus på Craig Andersons tidlösa stil. Slow Dance är en modern skildring med återblickar till det förflutna som följer Craig i vattnet och på land när han reser runt i världen och träffar hjältar och vänner i Australien, Chile, Indien, Västafrika och Tahiti, för att nämna några. Dane försöker reda ut Craigs perspektiv på sin roll som en professionell surfare och Craig låter oss få vaga inblickar i hans psyke. Men vad som framstår som klart är att Craigs inställning till surfing och hans syn på livet verkligen är unika.