Smart People
Den grinige och självupptagne professorn Lawrence Wetherholds liv vänds upp och ner av en oväntad romans och ett besök från sin bror. Han tvingas nu rannsaka sig själv, sitt liv och sina relationer, just när han trodde att alla bitar fallit på plats.