Snow Dogs
Den mesige tandläkaren Ted Brooks bor i soliga Miami och har inte varit i närheten av snö i hela sitt liv. En dag får han veta att han har ett arv att hämta i Alaska. Ted packar väskan och reser till snön och kylan för att se vad han ärvt. Först verkar det bara vara ett gammalt hus. Men snart märker han att han inte är ensam. I huset bor nämligen Diesel, Scooper, Nana, Yodel, Sniff, Mack, Duchess och Demon - åtta helvilda och busiga draghundar som han plötsligt blivit husse till! Men det finns andra som också vill lägga vantarna på hans nya husdjur.... Koppla fast hundsläden och häng med på ett fartfyllt äventyr över snö och is I Disneys helgalna komedi Snow Dogs! En riktig skrattfest för hela familjen med bland andra Cuba Gooding Jr. och James Coburn i huvudrollerna.