Sofia
Canary Islands are one of the best surfing destinations in Europe during the whole year. They are known as European Hawaii with the best climate in the Spain. Sofía is a short documentary film about the life of a young surfer girl Sofía De Tomás, Canary Islands' surf champion from La Orotava, Tenerife.