Something Between
Upplev de unga akropiloternas adrenalinpumpade resa över Europa när de går sin egen väg, inspirerade av legendariska gestalter. Den här dokumentären visar deras upptäckarglädje, trots mot normer och passion för livet när de omdefinierar sporten. Följ med dem på ett fyra månaders äventyr, bevittna deras strävan efter konstnärlighet i flygningen och de landskap som formar deras resa.