Something Is Happening
Av en slump möts Dolores, som är i färd med att skriva en gayvänlig turistguide på resa genom Provence, och Irma, en kvinna som är mitt i en existentiell kris. Efter att ha förlorat både sin man och sitt jobb är Irmas liv på väg att rasa. Hon träffar den starka och självsäkra Dolores på en transformerande resa genom Carmague och de stöter båda på unika personer och berättelser.