They Came Together
När Joel (Paul Rudd) och Molly (Amy Poehler) möttes var det hat vid första ögonkastet: hans storbolag Godiskompaniet hotade att stänga ner hennes bohemiska godisaffär. Plus att Joel fortfarande hade känslor för sitt sexiga ex (Cobie Smulders). Men, trots allt så blir de kära, tills dess att de gör slut och Molly börjar dejta sin revisor (Ed Helms). Men, precis i sluttampen...tja, du får se helt...