Spaghetti
Sjuksköterskan Lena Simon verkar ha hittat den perfekta mannen i den smarta affärsmannen Scotty Sharpe, men när hon misstänker att han träffar någon annan tar hon det ovanliga rådet av sin bästa vän Toni och lägger en voodoo-förtrollning på honom.