Spear
Djali, en ung aboriginsk man, beger sig av på en initieringsresa för att förstå vad det innebär att vara en man i dagens värld. Han ser de problem som aboriginska män står inför både i avlägsna och bebyggda områden. När han kämpar med att finna sin väg väcker han en andlig kraft inom sig som leder honom till mandomen.