Speed Expeditions
Från Iran till Turkiet och Nepal. Speedklättraren och WWF-ambassadören Benedikt Böhm och Prakash Sherpa utforskar Nepals biologiska mångfald - från het djungel med noshörningar och tigrar till världens högsta toppar och oväntat djurliv.