Spider Baby
En skräckkomedi om de tre syskonen Elizabeth, Virginia och Ralph Merrye som bor i ett stort hus på landet. Alla tre lider av en sällsynt genetisk sjukdom som förvandlar dem till mordiska kannibaler men deras trogne chaufför Bruno skyddar syskonen och gör allt för att dölja deras illdåd. När några snobbiga släktingar kommer på besök, och visar lite väl stort intresse för huset, så går dock händelseutvecklingen snart överstyr. Regi: Jack Hill. I rollerna: Lon Chaney Jr, Beverly Washburn, Jill Banner, Sid Haig, Carol Ohmart, Quinn K. Redeker m.fl. (Spider Baby or, The Maddest Story Ever Told)