Spinal Tap II: The End Continues
Dokumentärfilmaren Marty DiBergi följer Spinal Taps splittrade medlemmar David St. Hubbins, Nigel Tufnel och Derek Smalls när de återförenas för en sista konsert. Med hjälp av Paul McCartney och Elton John brottas Spinal Tap med sitt brokiga förflutna för att hålla en sista konsert som ska föreviga deras plats i rockmusikens historia.