Spökhuset
En helg åker fastighetsmäklaren Jim Evers med sin familj för att titta på ett gammalt förfallet hus, som han hoppas få sälja. Väl framme tvingar ett oväder familjen Evers att övernatta tillsammans med slottets excentriske ägare Master Gracey och hans spöklika gamla butler Ramsley.