Spökstaden
Hollywood-legenden och Oscarbelönade John Wayne spelar en man som måste kämpa både mot oärliga män som vill ta hans familjs guldgruva och döda gruvarbetares andar som tycks hemsöka labyrinten av underjordiska tunnlar!