Spooks: The Greater Good
Ett team från brittiska säkerhetstjänsten MI5 ska transportera terroristen Adem Qasim genom London, men konvojen attackeras och Qasim lyckas rymma. Förnedringen är total och pressen hånar MI5:s usla insats. Avdelningschefen Harry Pearce är dock övertygad om att en mullvad inom MI5 hjälpte terroristerna och han försöker nu få unge agenten Will Holloway att i hemlighet undersöka saken. Regi: Bharat Nalluri. I rollerna: Kit Harington, Peter Firth, Jennifer Ehle, Elyes Gabel, Tuppence Middleton, Lara Pulver m.fl.