Stasi
Denna grundliga dokumentär avslöjar den beräknade grymheten och brutala repressionen från den östtyska hemliga polisen Stasi. Under ledning av den ondskefulle Erich Mielke höll Stasi befolkningen under ständig övervakning. Genom att lyssna av telefoner, läsa brev och placera ut informatörer skapade de en kultur av rädsla och misstro.