Stephen King's Thinner
Thinner", som bygger på Stephen Kings bӓstsӓljare, spelar Robert John Burke (“Robocop3”, “Tombstone”) och Joe Mantegna (“Bugsy” Gudfadern III”) huvudrollerna I en berӓttelse om ӧvernaturlig skrӓck och nedrӓkningen mot den yttersta hӓmden, En 109-årig zigenare, fast besluten att krӓva hӓmnd, kastar en fruktansvӓrd fӧrbannelse som tvingar dess offer att vrӓka I sig mat fӧr att inte tyna bort helt, Tiden rinner snabbt ut och den torty offret utsӓtts fӧr ӓr så fӧrskrӓcklig och stark att doden verkar vara den enda utvӓgen.