Story
I en tid där tekniken är överallt flyter den virtuella världen ihop med verkligheten. En ung tjej observerar sin omvärld genom sociala medier. Genom funktionen Stories får vi en inblick i den moderna människans liv: ensamma och vilsna personer som blivit likgiltiga inför omvärlden. Handlingen utspelar sig under en enda dag och berättas genom korta, ironiska scener där gränsen mellan det virtuella och det verkliga suddas ut.