Stretch Marks
Efter sin fars död, sätter Lyle Bennett upp ett mål om extrem viktminskning i hopp om att bättre sin hälsa och finna lyckan. Hans målsättning kommer att driva honom bortom sina fysiska gränser och testar styrkan i hans mentala och känslomässiga stabilitet.