Subedaar
Plågad av sorg och med en svalnande relation till sin dotter, ser den pensionerade subedaaren Arjun Maurya sitt nya liv slås i spillror av ett hänsynslöst dåd. Gamla sår rivs upp på nytt och han tvingas väcka krigaren inom sig för att utkämpa ett krig som blivit djupt personligt.