Suburban Commando
Den professionella fribrottarstjärnan Hulk Hogan spelar en intergalaktisk krigare som landar på jorden i denna roliga äventyrskomedi för hela familjen! Beordrad att ta semester på jorden hyr utomjordingen Shep Ramsey (Hogan) ett rum i en lugn amerikansk förort och försöker - utan framgång - framstå som en utlänning för sin hyresvärd (Christopher Lloyd), sin hyresvärds fru (Shelley Duvall) och deras två barn. Men när intergalaktiska prisjägare landar på jorden måste Shep bli en utomjordisk förortssoldat för att rädda sina nya vänner - och universum.