Sunny - Level 1
Det sägs att bristen på solljus påverkar vårt humör – att sinnestillståndets naturliga balans snabbt ändras beroende på den gigantiska eldbollen i himlen. Men det här handlar inte om vinter- eller sommardepression. Sunny är en mental inställning som inte bara är reserverad för stränder eller nöjesparker. Level 1 injicerade ett glatt humör i skidsäsongen – och gav en dos ljusterapi till mörka norra delar av Skandinavien, Alaska, Japan och British Columbia. Så luta dig tillbaka och slappna av, sätt på solglasögonen och njut av solstrålarna – framtiden ser ljus ut.