Suspension
Surfing and confinement in Basque country. This documentary shows how Covid has changed the world of surfing in 2020. It reveals the sense of injustice among all wave sports players, notes the heavy economic impacts, and reflects the negative effects of surfer abstinence over both lockdown periods. It also shows the inconsistency on the restrictions of medical care at sea.