Svengali
Detta är historien om Dixie, en musikfanatisk postanställd småstadskille med stora drömmar. Hela livet har han drömt om att upptäcka ett bra band. En dag hittar han dem, via YouTube. The Premature Congratulations, The Prems. Tillsammans med flickvännen Shell lämnar han de walesiska dalgångarna för att jaga sin dröm i London. Där återstår att övertyga bandet om att han är rätt man att hjälpa dem ut i stora vida världen.