Synchronic
Steve (Anthony Mackie) och Dennis (Jamie Dornan) är bästa vänner sedan en lång tid tillbaka och jobbar som ambulanssjukvårdare i New Orleans. När de kallas ut till en rad bisarra och otäcka olyckor lägger de skulden på en ny festdrog som hittats på platsen.