T-Stories
En inblick i livet för Janette och Vanessa, två väninnor som båda är transkvinnor. I tre kapitel, som inte är kronologiska, upplever Janette och Vanessa situationer som ofta känns som mardrömmar för transkvinnor. T-STORIES följer Janette och Vanessa i situationer som är särskilt relevanta för transkvinnor i samhället.