Take A Chance
”Take A Chance” är en gripande dokumentärfilm om Gert Van Der Graaf, en dömd stalker med en kompromisslös besatthet av ABBAs Agnetha Fältskog. I filmen följer man hans barndomsförälskelse till bandet, som får honom att åka till Sverige och börja leta efter Agnetha Fältskog. Genom Gerts berättande avslöjas hans väg till att bli en stalker vars kärlek blir till ett farligt vapen.