Talking to Ghosts
I skuggan av en splittrad romans överger Ciara sitt återvändsgrändsliv för en farlig underjordisk vapenhandel med en hemsökt främling. Men när klienten visar sig vara en hyllad kriminalförfattare dyker spöken från Ciaras förflutna upp i jakt på försoning.