Terror at the Mall
I september 2013 attackerade al-Shabaab, en al-Quaida-länkad terrorgrupp från Somalia, en exklusiv galleria i grannlandet Kenya. Över hundra övervakningskameror filmade vartenda moment av attacken och skapade så ett unikt visuellt dokument.