Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation
Två unga par kör fel på en ödelagd väg i den här isande uppföljaren av den klassiska skräckfilmen. I rollbesättningen har vi två av Hollywoods hetaste, unga talanger (Renee Zellweger, "Jerry Maguire", "The Whole Wide World" och Matthew McConaughey, "A Time to Kill").