Thailand's Wild Cats
Gömt i Thailands djungler ligger ett uråldrigt kungarike, en sista tillflyktsort för Thailands vilda kattdjur. Högst i näringskedjan och nästan osynliga tar de tid på sig när de letar efter byten, söker någon att para sig med och skyddar sina ungar. Inom denna snåriga skog väntar en värld av dramatik och otyglad kraft för trädleoparden, den asiatiska fiskarkatten och djungelns konung, tigern.