That one night
Kene, en hårt arbetande och lojal man som är hängiven sina nära och kära och sitt jobb, blir överraskad när just de människor han litar på sviker honom. Inför hjärtesorg och bedrägeri måste han hitta styrkan att resa sig över sveket och återta sitt liv.