The Black Demon
Paul Sturges åker på en idyllisk familjesemester som förvandlas till en mardröm. Från havets djup reser sig en vildsint megalodon-haj som gör allt för att skydda sitt territorium. Strandsatta och under ständiga attacker måste Paul och hans familj hitta ett sätt att levande ta sig tillbaka till stranden innan den slår till igen i en episk strid mellan människa och The Black Demon.