The Blade Cuts Deeper
John Abbott är den narcissistiske programledaren för true crime-succén Lights, Camera, KILL, byggd på andras lidande. När ett av offren får nog vänds kamerorna mot honom själv – och jakten på hämnd blir dödligt verklig.