The Card Counter
En kriminalthriller om William Tell, en före detta militärförhörsledare som nu försörjer sig som pokerspelare efter ett långt fängelsestraff. När den unge Cirk söker hjälp för att hämnas på deras gemensamma fiende ställs William inför ett svårt val. Regi: Paul Schrader. I rollerna: Oscar Isaac, Tiffany Haddish, Tye Sheridan, Willem Dafoe m.fl.