The Condemned 2
Randy Orton och Eric Roberts tänder eld på en kruttunna full av action i den här explosiva uppföljaren till The Condemned. När ett uppdrag att fånga ledaren för en illegal spelliga misslyckas, blir prisjägaren Will Tanner den jagade – en mänsklig måltavla i ett spel där de tävlande måste döda eller dödas. Medan storspelare satsar pengar på vem som kommer att överleva, utkämpar Will, hans pappa ...