The Counselor
En respekterad advokat blir inblandad i en olaglig affärsuppgörelse som spårar ur. En thriller av den legendariska filmskaparen Ridley Scott och Pulitzerpris-vinnaren Cormac McCarthy. McCarthyrs karaktäristiska kvickhet och mörka humor vävs ihop med Scotts mardrömslika scenarion. I rollerna ser vi Michael Fassbender, Penélope Cruz, Cameron Diaz, Javier Bardem och Brad Pitt.