Savages
I en idyllisk surfstad i Kalifornien har en hänsynslös mexikansk drogkartell fått upp ögonen för två bästisar som ägnar sig åt marijuanaförsäljning. De två vännerna startar ett krig de omöjligt kan vinna och tvingas delta i ett grymt spel för att rädda flickan de älskar. Med Taylor Kitsch, Blake Lively, Aaron Johnson, John Travolta, Benicio del Toro och Salma Hayek i huvudrollerna.