Runner Runner
Princeton-studenten Richie finansierar sina collegestudier genom onlinespel. Han förlorar allt och reser till Costa Rica för att konfrontera online-geniet Ivan, som han tror har svindlat honom på pengarna. Istället dras Richie in i verksamheten. Men när insatsen blir för hög och farlig och Richie till fullo inser sin nya chefs slughet försöker han vända spelet.