The Courier
En tuff motorcykelkurirs arbete avbryts när hon upptäcker att ett av paketen som hon transporterar innehåller en bomb. Det visar sig att gasbomben i hennes ägo är menad att döda Nick Murch, det enda vittnet i rättegången mot Ezekiel Mannings. Medan den brittiska polisen och FBI försöker lösa röran, går den mystiska kurien ihop med Nick för att se till att rättvisa skipas.